چگونه به جلوگیری از PKD در حال توسعه به نارسایی کلیه با کراتینین 6.4

دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

چگونه به جلوگیری از PKD در حال توسعه به نارسایی کلیه با کراتینین 6.4

چگونه به جلوگیری از PKD در حال توسعه به نارسایی کلیه با کراتینین 6.4

PKD یکی از علل نارسایی کلیه است . این بسیار مشکل خواهد بود برای مقابله با PKD هنگامی که نارسایی کلیه می آید . پس چگونه برای جلوگیری از PKD در حال توسعه به نارسایی مزمن کلیه با کراتینین 6.4 ؟

PKDبیماری کلیوی ژنتیکی است که با کیست های متعدد در حال رشد در کلیه ها دو طرفه است . زمانی که کیست ها به اندازه کافی بزرگ هستند ، آنها را از بافت کلیه اطراف ستم و آسیب کلیه ها. کراتینین 6.4 نشان می دهد که کیست ها در حال حاضر باعث صدمه به کلیه ها . اگر اقداماتی انجام می شود نیست، کیست همچنان رشد خواهند کرد و بیشتر و بیشتر بافت کلیه می شود دچار اختلال خواهد شد. نارسایی کلیه دیر یا زود حمله خواهند کرد.

چه باید به شما برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

در مرحله اول، شما را به خوبی باید مدیریت رژیم غذایی خود را . غذاهایی که می تواند بار کلیه را افزایش می دهد یا افزایش خطر عوارض هستند از جمله مواد غذایی با پروتئین بالا ، غذاهای حاوی سدیم و غذاهای تحریک مجاز نیست، . شما بهتر است با یک متخصص تغذیه برای یک رژیم غذایی مناسب مشورت کنید.

در مرحله دوم ، مهم ترین نقطه برای جلوگیری از PKD در حال پیشرفت به نارسایی کلیه است به کوچک شدن کیست ها و توقف رشد کیست . چگونه برای رسیدن به این هدف ؟ درمان های طبیعی بهترین انتخاب خود را ، که بی خطر و موثر هستند. آنها هیچ عوارض جانبی داشته باشد. بهبود بهتر را می توان با درمان های طبیعی دیده می شود. شما ممکن است تعجب که چه درمان های طبیعی می باشد. در اینجا من به شما بگویم که داروهای چینی از درمان های طبیعی هستند. داغ فشرده درمان یکی از آنها است .

در این روش درمانی استفاده می کشد از گیاهان سنتی و تکنولوژی مدرن است. سبزی فوق العاده ریز در هم شکسته خواهد شد بر روی acupoints Shenshu قرار داده و به ضایعات کلیوی با کمک یک دستگاه اسمز نفوذ . گیاهان از جمله جلوه های ویژه :

A. توقف رشد کیست های جلوگیری از سلول های اپی تلیال کیستیک از ترشح مایعات کیستیک .

B. کوچک کردن کیست با افزایش نفوذپذیری دیواره های کیستیک به اجازه مایعات جریان است.

C. ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. سطح کراتینین بالا را می توان کاهش داد و سموم دیگر نیز می تواند مرخص شود .

بنابراین، PKD خواهد شد تحت کنترل و نارسایی کلیه نمی خواهد آمد به ارمغان آورد . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد چگونگی جلوگیری از PKD در حال توسعه به نارسایی کلیه با کراتینین 6.4 ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیه را به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به جلوگیری از PKD در حال توسعه به نارسایی کلیه با کراتینین 6, 4,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.